foyot.blogspot.com
Blogg | Om meg | Inspirasjon | Kontakt
Det er begynt å bli ei stund sia eg har blogga nå, men det har vore overraskande godt. Eg trur det skal bli godt å begynne igjen også. Det er jo liksom litt meg å blogga, eller kva? Sida eg slutta har eg fått meg ein liten fin hund, Lola. Ho er overraskande søt, overraskande lita og litt gal. Det høyrer vel med ein liten kvalp.
Ellers har eg jobba ein del, og funne mange gode produkt. Så eg kan gjerne komme med ein del anbefalinga om det er ønske om det. Både hudprodukt og sminke.
Canon G11 har blitt brukt, og ein haug med bilder har blitt tatt.
Flytta har eg forresten og. Kan kanskje legge ut bilde av ting når alt oppe blir ferdigt og fint.
Dato: torsdag 9. desember 2010    //   Tid: torsdag, desember 09, 2010   //   Kommentarer: 1


Om du lure på noke kan du kontakte meg på monicaflatland@hotmail.no







Follow Foto

Moteblogger

Bloggen er underlagt lov om opphavsrett til åndsverk. Det betyr at du ikke kan kopiere tekst, bilder, design eller annet innhold uten tillatelse. Forfatter er selv ansvarlig for innhold, og det som ikke er eget får oppgitt kilder.






Designet laget av Helene // humlekyss.net