foyot.blogspot.com
Blogg | Om meg | Inspirasjon | Kontakt
Eg har så sjukt lyst å gjer noko med håret mitt, men har enda ikkje funne ut kva. I sommar farga eg(frisøren) det brunt, men det blei absolutt ikkje fint, men heller ikkje som planlagt/forventa. No har eg ein stygg ettervekst, og ein underlig hårfarge, så eg må vertfall gjer noko. Spørsmålet er om eg skal stripe det med lyse striper, eller faktisk prøve å farge det brunt igjen? Eg trenger tips/råd. Synest både lyst, og brunt hår er så fint. 
Her kan du sjå ulike farga. Fargen til høgre er vertfall altfor mørk. Kunne nesten minne om svart, med blanding av raudt. Ikkje særleg fint med andre ord. Blei vertfall ikkje bedre når frisøren la inn oransje striper framme, men akkurat det bildet skal eg spare ALLE for!

Skulle virkelig ønske eg kunne få tilbake den fargen som eg har på dette bildet. Den var jo faktisk veldig fin, og ikkje minst naturlig. 

Bilete fra weheartit.
Dato: fredag 28. januar 2011    //   Tid: fredag, januar 28, 2011   //   Kommentarer: 5


Om du lure på noke kan du kontakte meg på monicaflatland@hotmail.no







Follow Foto

Moteblogger

Bloggen er underlagt lov om opphavsrett til åndsverk. Det betyr at du ikke kan kopiere tekst, bilder, design eller annet innhold uten tillatelse. Forfatter er selv ansvarlig for innhold, og det som ikke er eget får oppgitt kilder.






Designet laget av Helene // humlekyss.net