foyot.blogspot.com
Blogg | Om meg | Inspirasjon | Kontakt
Desse her fra bikbok er så fine, berre synd dei kjem til å ve vekke før eg kjem meg til ein bikbok butikk. Skulle virkelig ønske vi hadde ein bikbok butikk i nærheiten, desverre er det nærmaste 1 1/2 - 2 tima med bil. Det samme gjeld HM. På ein måte er det jo litt fint sida gleda blir større når du først skal få handle på ein av butikkane, men samstundes er det kjipt å gå glipp av mange fine plagg som blir utsolgt fort.  Kan jo alltids bestille på nett av HM, men ofte blir det ein skuffelse når tinga ikkje er i nærheiten så fine som på nett/bladet.

Kva skjer forresten med at topshop ikkje skal levere til Norge meir? Har hørt at dei skal slutte å levere til Norge, men eg har også hørt at dei har tekniske problem. Vi får virkelig håpe på den siste!
Dato: torsdag 27. januar 2011    //   Tid: torsdag, januar 27, 2011   //   Kommentarer: 2


Om du lure på noke kan du kontakte meg på monicaflatland@hotmail.no







Follow Foto

Moteblogger

Bloggen er underlagt lov om opphavsrett til åndsverk. Det betyr at du ikke kan kopiere tekst, bilder, design eller annet innhold uten tillatelse. Forfatter er selv ansvarlig for innhold, og det som ikke er eget får oppgitt kilder.






Designet laget av Helene // humlekyss.net