foyot.blogspot.com
Blogg | Om meg | Inspirasjon | Kontakt
Eg har så lyst å kjøpe eit lite og bra digitalkamera. Eit som eg kan ha i lomma og veska. Så om du kan anbefale eit hadde eg blitt kjempeglad for det. Har hørt at canon ixus 105 skal vere bra, men kom gjerne med andre tips. Har Canon G11 som alle skryter så masse av, men eg synest det blir for stort igjen.
Håpa alle får ein superfin kveld. 
Dato: lørdag 8. januar 2011    //   Tid: lørdag, januar 08, 2011   //   Kommentarer: 2


Om du lure på noke kan du kontakte meg på monicaflatland@hotmail.no







Follow Foto

Moteblogger

Bloggen er underlagt lov om opphavsrett til åndsverk. Det betyr at du ikke kan kopiere tekst, bilder, design eller annet innhold uten tillatelse. Forfatter er selv ansvarlig for innhold, og det som ikke er eget får oppgitt kilder.






Designet laget av Helene // humlekyss.net