foyot.blogspot.com
Blogg | Om meg | Inspirasjon | Kontakt

Det er så mange fine blogga som fortener masse oppmerksomheit, derfor kjem eg til å fortsette med å anbefale blogga. Eg må forresten ta med bloggen hjartesmil som blir skreven av Mariell Øyre. Eg trur dei fleste som er innom den bloggen, kjem innom fleire ganga. Eg skulle gjerne ønska eg hadde kunnskapane og kreativiteten til Mariell. Ho skriver så masse bra, og tar så mange sjukt fine bilete. Sida eg veit Mariell ikkje likar at folk tar bileta hennar, vil eg heller anbefala deg til å ta turen innom den fine bloggen. Ho har forresten gitt ut to fantastiske magasin, og eg kan stolt sei eg eige eit eksemplar av kvart magasin. Eg gleda meg kjempemasse til det kjem eit nytt som skal handle om Paris. 

Du kan lese om alt ifra nydelige tekstar, til kvar du får tak i dei beste makronane, til kva ho hadde til middag. 

Dato: torsdag 27. januar 2011    //   Tid: torsdag, januar 27, 2011   //   Kommentarer: 2


Om du lure på noke kan du kontakte meg på monicaflatland@hotmail.no







Follow Foto

Moteblogger

Bloggen er underlagt lov om opphavsrett til åndsverk. Det betyr at du ikke kan kopiere tekst, bilder, design eller annet innhold uten tillatelse. Forfatter er selv ansvarlig for innhold, og det som ikke er eget får oppgitt kilder.






Designet laget av Helene // humlekyss.net