foyot.blogspot.com
Blogg | Om meg | Inspirasjon | Kontakt

Til jul var eg så heldig å få ei digital-fotoramme, men istaden for å bruke den til å vise fram bilder av meg/venne/familie/dyr/plassa, tenkte eg at eg kunne bruke den som inspirasjon på klesrommet mitt. Så om du er ein av dei som balar med å finne noko å gå med om morgenen/manglar inspirasjon er dette tingen for deg. Ein kan gjere det så lett at ein legger innpå dei bileta ein vil ha på eit minnekort, og setter det i fotoramma. Sjølv har eg funne mange bilder på weheartit som er perfekt inspirasjon når eg skal finne noko å ha på meg. 


Dato: onsdag 26. januar 2011    //   Tid: onsdag, januar 26, 2011   //   Kommentarer: 4


Om du lure på noke kan du kontakte meg på monicaflatland@hotmail.no







Follow Foto

Moteblogger

Bloggen er underlagt lov om opphavsrett til åndsverk. Det betyr at du ikke kan kopiere tekst, bilder, design eller annet innhold uten tillatelse. Forfatter er selv ansvarlig for innhold, og det som ikke er eget får oppgitt kilder.






Designet laget av Helene // humlekyss.net