foyot.blogspot.com
Blogg | Om meg | Inspirasjon | Kontakt
Sjølv om formen ikkje var heilt på topp hadde eg ein ganske fin dag igår. Eg kosa meg med heimespa, og masse blogglesing. Dagen toppa seg når middagen kom fra pizzabakaren. Håpa alle har hatt ei fin helg, og kosa seg masse. Viktig å kose seg når ein kan, og søndaga er jo spesielt perfekte daga til det.


Forresten:
Til alle dikka som ikkje orka å sjå film på nettet fordi de helst vil ha norsk tekst, kan eg med glede anbefale denne sida. Her kan du sjå film gratis med norsk tekst. Eg veit det er mange som har hatt lyst på ei sånn side, derfor er det heilt topp at det har komme ei side der ein faktisk kan sjå film med norsk tekst.  Det er ikkje så altfor bra utvalg enda, men vi får håpe det kjem seg etter kvart. 

Dato: mandag 31. januar 2011    //   Tid: mandag, januar 31, 2011   //   Kommentarer: 3


Om du lure på noke kan du kontakte meg på monicaflatland@hotmail.no







Follow Foto

Moteblogger

Bloggen er underlagt lov om opphavsrett til åndsverk. Det betyr at du ikke kan kopiere tekst, bilder, design eller annet innhold uten tillatelse. Forfatter er selv ansvarlig for innhold, og det som ikke er eget får oppgitt kilder.






Designet laget av Helene // humlekyss.net