foyot.blogspot.com
Blogg | Om meg | Inspirasjon | Kontakt

Kven drøymer vel ikkje om å bu i eit slott, med eit særpreg utan like. Når mamma seier" kven skal vaske alt det der da?" pleier eg å svare med at dei som har råd til å bu i eit slott har jammen råd til å ha folk som vaska for dei. Eg vil ha eit badekar midt på golvet. Badet skal vere lyst og fint, samtidig ha ein roleg og herlig harmoni over seg. Kjøkkenet skal vere kvitt, og stort, men samtidig koselig. Eg vil ha eit soverom så fint at eg kunne ha lege i senga heile dagen. Berre drøymt. Det skal vere høgt under taket, og ha store vindauge. Stova skal vere den finaste og koseligaste stova du har vore i. Hagen skal vere grøn med masse fine blomar. Gjerne rosa, oransje og gule. Alt skal vere så fint, så flott. Realiteten er vekk, draumane strøymer på. 

Dato: onsdag 26. januar 2011    //   Tid: onsdag, januar 26, 2011   //   Kommentarer: 2


Om du lure på noke kan du kontakte meg på monicaflatland@hotmail.no







Follow Foto

Moteblogger

Bloggen er underlagt lov om opphavsrett til åndsverk. Det betyr at du ikke kan kopiere tekst, bilder, design eller annet innhold uten tillatelse. Forfatter er selv ansvarlig for innhold, og det som ikke er eget får oppgitt kilder.






Designet laget av Helene // humlekyss.net