foyot.blogspot.com
Blogg | Om meg | Inspirasjon | Kontakt
Tenker du over kor påvirka du blir av det du leser, og korleis bloggera sel produkt?

Om ein bloggar skrive ein omtale av eit produkt, kan eg tippe på at 50-70% av dei som leser innlegge kjøper produkte. Nettopp fordi vi har så stor tru på det bloggaren skriver. Om ein skriver at ein foundation fra NARS er den beste, da vil mange tru det er den beste. Nettopp fordi den personen som kanskje er eit forbilde skriver dette. Bloggera har stor makt, det er vertfall sikkert. Derfor burde vi som lesera vere forsiktige og skeptiske til det vi les. På bloggen min vil du lese ærlige omtala av ulike produkt. Produkt som eg sjølv betalar, som eg sjølv brukar og som eg meinar noko om. Eg kan ikkje love deg at meiningane våres vil vere like, men eg kan vertfall vere ærleg. Om eg meinar ulike produkt ikkje er så veldig gode, vil eg seie det, men om eg meinar det er eit fantastisk produkt vil eg seie det.

Husk på at dei fleste får ein god del peng for dei omtalane dei skriv. Det er vi som er "kundane og kjøperane", og som det burde vi vere forsiktige.

Eg kan jo ærleg sei at når Ulrikke Lund skriver om ulike renseprodukt får eg lyst å teste dei.  Det samme gjeld når Ida Wulf skreiv om OmmWriter. Kva trur du eg sitter å skriver på? Nemmleg OmmWriter, som Ida Wulf anbefalte på bloggen sin.

Poenget mitt er at vi må vere litt skeptiske til alt vi leser på ulike blogga. Aviser følger regla, men det gjer faktisk ikkje bloggera. I ei avis skal sannheiten stå, mens på ein blogg derimot er det ingen garanti at det er sannheiten vi les.

Dei fleste har vel lese omtale av diverse smashbox produkt, som veldig mange har invistert i etter diverse blogginnlegg. Er nok ein av dei eg også. 
Dato: mandag 10. januar 2011    //   Tid: mandag, januar 10, 2011   //   Kommentarer: 4


Om du lure på noke kan du kontakte meg på monicaflatland@hotmail.no







Follow Foto

Moteblogger

Bloggen er underlagt lov om opphavsrett til åndsverk. Det betyr at du ikke kan kopiere tekst, bilder, design eller annet innhold uten tillatelse. Forfatter er selv ansvarlig for innhold, og det som ikke er eget får oppgitt kilder.






Designet laget av Helene // humlekyss.net