foyot.blogspot.com
Blogg | Om meg | Inspirasjon | Kontakt

Wow. Kven skulle tru at det var sååå vanskelig å innrede eit rom, eller to?

I nesten eit halvt år har eg styra på med rommet mitt, og føle meg enda ikkje ferdig. Enda verre er det med klesrommet mitt. Håpa vertfall at eg snart vil bli ferdig og fornøygd. Mangla berre nokon hyller, eit klesstativ, og nokon lysestaka så trur eg det meste skal vere greit. Er jo kjempekjekt å innrede, så misforstå meg rett. Gleda meg mykje til å endelig legge ut bilder, og kunne skrive at eg er ferdig. Om du har nokon sider med inspirasjon/tips så kom gjerne med dei. Her er vertfall litt inspirasjon enn så lenge.

Bilde fra weheartit

To bilder fra rommet mitt
Dato: søndag 23. januar 2011    //   Tid: søndag, januar 23, 2011   //   Kommentarer: 0


Om du lure på noke kan du kontakte meg på monicaflatland@hotmail.no







Follow Foto

Moteblogger

Bloggen er underlagt lov om opphavsrett til åndsverk. Det betyr at du ikke kan kopiere tekst, bilder, design eller annet innhold uten tillatelse. Forfatter er selv ansvarlig for innhold, og det som ikke er eget får oppgitt kilder.






Designet laget av Helene // humlekyss.net