foyot.blogspot.com
Blogg | Om meg | Inspirasjon | Kontakt
Eg har skreve ei lita(stor) "ønskeliste" utover vinteren/våren. På ønskelista står ringar, nude heels, black heels, strikka oversized gensar, jeans, skinnhanskar, stor veske som har plass til macen, vintage veske, high-waist shorts, pilot briller, solpudder, ysl parfyme, flowerbomb parfyme, mørk-raud leppestift, hunter støvla, nude leppestift, Style by Lauren Conrad, acne pistol short/kopi, lite kompaktkamera, iphone 4 og redken produkt.

Eg har funne ut at eg virkelig treng nye kle. Den siste tida(halvt-eit år) har kle vorte nedprioritert for sminke og kamera, og det merkast når ein skal kle på seg om morgonen. 
illustrasjonsfoto made by me

Om du veit om nokon bøker med fantastiske bilde kan du gjerne tipse meg. Er på utkikk etter nokon bøker der eg kan drøyme meg vekk i dei magiske og nydelige bilda. Alt fra natur, portrett, hus og innredning. Om du veit om fine bøker med sminke/mote tips/foto er det berre å sei ifra også. 
Dato: torsdag 13. januar 2011    //   Tid: torsdag, januar 13, 2011   //   Kommentarer: 1


Om du lure på noke kan du kontakte meg på monicaflatland@hotmail.no







Follow Foto

Moteblogger

Bloggen er underlagt lov om opphavsrett til åndsverk. Det betyr at du ikke kan kopiere tekst, bilder, design eller annet innhold uten tillatelse. Forfatter er selv ansvarlig for innhold, og det som ikke er eget får oppgitt kilder.






Designet laget av Helene // humlekyss.net