foyot.blogspot.com
Blogg | Om meg | Inspirasjon | Kontakt
Dei fleste unge jente eig, eller har lyst å eige ein leppestift fra ysl. I det siste har dei blitt ekstremt populære, og ein del av grunnen er vel den lukseriøse utsjånaden, og dei fine fargane. Sjølv synest eg dei er heilt greie, ikkje bedre eller dårligare enn andre kjendte merke.  Maskaraen derimot er heilt fantastisk. 

i.d. mineral foundation er veldig populær, både hos voksne og unge. Eg har brukt den ei god stund, og har vore kjempe fornøygd. Nå har det komme ein ny som heiter matte, som skal matte ned huden. Den kan eg anbefale til dei som får skinnande hud etter ei stund, til dei med feit hud. Prisen på den orginale ligger på 439 i butikkar, og den matte ligger på 469. Vil anbefale dei som ikkje har prøvd i.d mineral foundation før å begynne med eit starter kit. Det ligger på rundt tusen kroner. Det er forskjellige fargar i setta, så husk å velg rett farge. 

Dato: tirsdag 4. januar 2011    //   Tid: tirsdag, januar 04, 2011   //   Kommentarer: 1


Om du lure på noke kan du kontakte meg på monicaflatland@hotmail.no







Follow Foto

Moteblogger

Bloggen er underlagt lov om opphavsrett til åndsverk. Det betyr at du ikke kan kopiere tekst, bilder, design eller annet innhold uten tillatelse. Forfatter er selv ansvarlig for innhold, og det som ikke er eget får oppgitt kilder.






Designet laget av Helene // humlekyss.net