foyot.blogspot.com
Blogg | Om meg | Inspirasjon | Kontakt
Det er mange som trur at bloggera som oppdatera ofte ikkje gjer noko anna enn å sitte på datan å skrive blogginnlegg, men her kan du jammen ta feil. Ok, det finnest vel enkelte som faktisk gjer det, men ikkje eg. Eg har funne ein mykje bedre og meir sosial måte å blogge på... Nemmleg skrive blogginnlegga i ei kladdebok. Her kan du skrive gode og reflekterte blogginnlegg, mens datan er langt vekke, smart ikkje sant?

Så kan eg heller finne macen når eg føler for det, skrive av dei innlegga eg har skreve i boka, og poste dei når eg vil. Det som er så fint med blogspot er at ein kan ha planlagt tid på når innlegg skal postast.  Så om du er opptatt ei helg, men vil holde bloggen oppdatert kan du alltids gjer dette. Sett deg ned ein dag å skriv innlegg, og velg når dei skal bli posta. Ganske enkelt, eller kva? Burde kanskje tenke litt over kva ein skriv da, men i mange tilfelle er dette heilt supert.

Eg synest forresten det er mykje lettare å skrive for hand også, men dette er vel smak og behag.

Dato: søndag 6. februar 2011    //   Tid: søndag, februar 06, 2011   //   Kommentarer: 3


Om du lure på noke kan du kontakte meg på monicaflatland@hotmail.no







Follow Foto

Moteblogger

Bloggen er underlagt lov om opphavsrett til åndsverk. Det betyr at du ikke kan kopiere tekst, bilder, design eller annet innhold uten tillatelse. Forfatter er selv ansvarlig for innhold, og det som ikke er eget får oppgitt kilder.






Designet laget av Helene // humlekyss.net