foyot.blogspot.com
Blogg | Om meg | Inspirasjon | Kontakt
Igår såg eg The buried life for første gang, og wow. For eit program, og for noken gutta. Dei har altså laga ei lista med ting dei vil gjer før dei dør. Det fine med programmet er at for kvar ting på lista dei gjer, skal dei også gjer noko fint for nokon andre. Sjølv synest eg det er fantastisk gjort av dei, men det fekk meg til å tenke. Om fire guta plutselig hadde dukka opp på døra di, og spurt kva du vil gjer før du dør, hadde du da visst kva du skulle svart? 


I episoden igår var tingen på lista å holde ein tale/skåle i eit bryllaup. Dei skulle altså snike seg inn i eit bryllaup til folk dei ikkje kjende, holde ein tale og skåla. Første bryllaupe dei prøvde på, blei dei kasta ut, men dei greide det på andre forsøk. Eg forstår ikkje at dei tørte, men han som holdt talen greide seg faktisk sjukt bra. Den tingen dei gjorde for ein person var å skaffe nummere til sonen til ein mann, som  ikkje hadde sett/snakka med sonen på 15 år, og dei lykkast med dette. Så på slutten av episoden såg vi mannen som snakka med sonen sin på telefonen, for første gang på 15år. Lykke! Har du sett dette programmet? Du kan forresten sjå episoda her.
Dato: fredag 11. februar 2011    //   Tid: fredag, februar 11, 2011   //   Kommentarer: 3


Om du lure på noke kan du kontakte meg på monicaflatland@hotmail.no







Follow Foto

Moteblogger

Bloggen er underlagt lov om opphavsrett til åndsverk. Det betyr at du ikke kan kopiere tekst, bilder, design eller annet innhold uten tillatelse. Forfatter er selv ansvarlig for innhold, og det som ikke er eget får oppgitt kilder.






Designet laget av Helene // humlekyss.net