foyot.blogspot.com
Blogg | Om meg | Inspirasjon | Kontakt
Igår begynte eg endelig å lese i "Eventyrlige reiser - til nye spennende steder" Eg kjøpte boka på reiselivsmessa i Lillestrøm, men rekna med du kan finne den på bokhandelen. Eg betalte 99kr som var eit kupp, når ho kosta 350-400kr orginalt.


Boka handlar generelt om Johnny Haglund som reiser verda rundt. Boka "eventyrlige reiser" er oppfølgaren til "Forunderlige steder" som kom i 2003. I boka er han innom 11 reisemål, nærmare bestemt: Tsjad, Kamerun, Kashmir, India, Taklamakan, Kina, Kawah Ijen, Australia, The Cod Hole, Mexico og Ecuador.


Eg har ikkje så lyst å fortelle altfor mykje, men eg kan fortelle at boka virkelig er fantastisk. Du vil bli dratt inn i kvardagen, historia som folk har å fortelle, og ikkje minst alt det spennande han opplever på reisane. Eg har komme til tredje kapittelet, og boka er over all forventing allerede.


HER kan du kjøpe boka om du synest den virka spennande!
Dato: onsdag 2. februar 2011    //   Tid: onsdag, februar 02, 2011   //   Kommentarer: 3


Om du lure på noke kan du kontakte meg på monicaflatland@hotmail.no







Follow Foto

Moteblogger

Bloggen er underlagt lov om opphavsrett til åndsverk. Det betyr at du ikke kan kopiere tekst, bilder, design eller annet innhold uten tillatelse. Forfatter er selv ansvarlig for innhold, og det som ikke er eget får oppgitt kilder.






Designet laget av Helene // humlekyss.net