foyot.blogspot.com
Blogg | Om meg | Inspirasjon | Kontakt
Endelig er eg ferdig med inspirasjonstavla/bilde, men lure jammen på om eg skal lage fleire. Blir jo sinnsjukt kult når ein får dei opp på veggen, og da kunne eg jo hatt eit på klerommet, og eit på soverommet.  Ein kunne sjølvsagt gjort det så lett å funne masse på nettet, sett det sammen og skrive det ut, men det er noke eige med å sitte å leite i magasina. Oppdaga plutselig så masse eg ikkje har lese før, og ting som har gått i gløymeboka. 


Dato: onsdag 23. februar 2011    //   Tid: onsdag, februar 23, 2011   //   Kommentarer: 4


Om du lure på noke kan du kontakte meg på monicaflatland@hotmail.no







Follow Foto

Moteblogger

Bloggen er underlagt lov om opphavsrett til åndsverk. Det betyr at du ikke kan kopiere tekst, bilder, design eller annet innhold uten tillatelse. Forfatter er selv ansvarlig for innhold, og det som ikke er eget får oppgitt kilder.






Designet laget av Helene // humlekyss.net