foyot.blogspot.com
Blogg | Om meg | Inspirasjon | Kontakt
Ingenting er som ein god film på ein søndag, derfor tenkte eg å anbefale Big Mommas: Like Father, Like Son. Sjølv såg eg filmen på fredag, og den var veldig bra. Perfekt for å få opp humøret, samtidg spennande. Du kan sjå filmen her. Igår begynte eg forresten å sjå filmen Gnomeo & Juliet, utan å lese på namnet. Eg trur dei fleste skjønna kva filmen handla om(hint;Romeo & Juliet) Veit ikkje heilt kva eg skal sei om filmen. Filmen var nok ikkje heilt min type film, men den var søt (så langt eg såg). Du kan sjå filmen her.

 Her kan ein sjå film med norsk tekst.

Dato: søndag 27. februar 2011    //   Tid: søndag, februar 27, 2011   //   Kommentarer: 0


Om du lure på noke kan du kontakte meg på monicaflatland@hotmail.no







Follow Foto

Moteblogger

Bloggen er underlagt lov om opphavsrett til åndsverk. Det betyr at du ikke kan kopiere tekst, bilder, design eller annet innhold uten tillatelse. Forfatter er selv ansvarlig for innhold, og det som ikke er eget får oppgitt kilder.






Designet laget av Helene // humlekyss.net