foyot.blogspot.com
Blogg | Om meg | Inspirasjon | Kontakt
Eg kan ikkje akkurat sei eg forstår så veldig mykje av det som står, likevel må eg sei at eg lika denne bloggen. Kanskje fordi ho har ein sjukt bra stil, og mange fine bilder? Anbefala deg å sjekke den ut, her

bilde lånt fra bloggen hennar

Ein anna bra blogg du må få med deg, er denne bloggen. Ho har ein herlig stil, og ikkje minst mange fine bilde, særleg dei fra New York. 

Bilde lånt fra bloggen hennar

Den siste bloggen eg vil anbefale er denne her. Ei dansk jenta med ein super stil, og nettsom dei andre har ho ein haug med fine bilder. 

bilde lånt fra bloggen hennar
Dato: tirsdag 15. februar 2011    //   Tid: tirsdag, februar 15, 2011   //   Kommentarer: 8


Om du lure på noke kan du kontakte meg på monicaflatland@hotmail.no







Follow Foto

Moteblogger

Bloggen er underlagt lov om opphavsrett til åndsverk. Det betyr at du ikke kan kopiere tekst, bilder, design eller annet innhold uten tillatelse. Forfatter er selv ansvarlig for innhold, og det som ikke er eget får oppgitt kilder.






Designet laget av Helene // humlekyss.net