foyot.blogspot.com
Blogg | Om meg | Inspirasjon | Kontakt
I det siste har bloggen vorte litt nedprioritert til fordel for jobb og venne, men det er jo absolutt sånn det skal vere, eller kva? No er det endelig vinterferie, og eg kan ærleg sei eg er ein smule sjalu på alle som reiser til syden, eller på storbyferie. Alle må vertfall kose seg masse, og virkelig nyte dagane! Kan ikkje vente til det er eg som sitter på eit fly til varmare strøk! Har vertfall hatt ein super koselig dag med søtaste Marita, som forresten har ein fin blogg du kan besøke her. Vi prøvde å lage sjokoladekjeks av ein ny pakke som vi aldri hadde sett før, og vi fant ut at dei smakte veldig utanlandsk. No skal eg kose meg med costume og seria. God helg!

Dato: fredag 18. februar 2011    //   Tid: fredag, februar 18, 2011   //   Kommentarer: 1


Om du lure på noke kan du kontakte meg på monicaflatland@hotmail.no







Follow Foto

Moteblogger

Bloggen er underlagt lov om opphavsrett til åndsverk. Det betyr at du ikke kan kopiere tekst, bilder, design eller annet innhold uten tillatelse. Forfatter er selv ansvarlig for innhold, og det som ikke er eget får oppgitt kilder.






Designet laget av Helene // humlekyss.net