foyot.blogspot.com
Blogg | Om meg | Inspirasjon | Kontakt
Avogtil spør eg meg sjølv kvifor eg blogga, kvifor eg vel å publisere innlegg om ulike ting på ei nettside. Det er jo sært... Veldig sært, men igjen; fy søren så kjekt det er å faktisk ha ei side der ein kan publisere det ein vil. Blogg blir nettsom eit magasin på nett, eg likar vertfall å tenke på det på den måten. Eg trur når ein først begynna er det vanskelig å gi det opp heilt. Det er mange som sluttar, men så begynnar igjen. Sjølv er eg ein av dei. Slutta på flamoni-bloggen, og begynte på foyot. Eg trengde blanke ark. Ein ny start med andre ord. Blogging er jo meg, om eg vil det eller ei. Eg var flamoni, men det som er viktig er å huske på at eg ikkje er foyot. Eg er ikkje jenta som berre bryr seg om mote, eller sminke. Eg er så mykje meir, men akkurat det skal få bli. 

Eg synest vertfall det e supert at folk lika bloggen, og synest det er kjekt at eg er tilbake. Alltid like koselig å få fine kommentara ♥ 

Konkurransen som eg har lova kjem når eg blir frisk, og kjem meg på beina igjen. Akkurat no er senga og sofaen mine bestevenne. Eg som skulle ha den fine helga med jobb, og 18års dag. Håpa vertfall alle leserane mine får ei super helg, med masse godt og fine menneske!

Dato: lørdag 26. februar 2011    //   Tid: lørdag, februar 26, 2011   //   Kommentarer: 0


Om du lure på noke kan du kontakte meg på monicaflatland@hotmail.no







Follow Foto

Moteblogger

Bloggen er underlagt lov om opphavsrett til åndsverk. Det betyr at du ikke kan kopiere tekst, bilder, design eller annet innhold uten tillatelse. Forfatter er selv ansvarlig for innhold, og det som ikke er eget får oppgitt kilder.






Designet laget av Helene // humlekyss.net