foyot.blogspot.com
Blogg | Om meg | Inspirasjon | Kontakt
Eg tippa du har høyrt om alt styret med motedronningen på blogga i det siste, men så er du kanskje ein av dei som tenker at det som har skjedd dei ikkje vil skje deg, men her burde du jammen tenke litt meir. Det er utruleg mange som har forhåndsbetalt på denne sida fordi ein reknar med sida skal vere trygg når den er norsk, og når det er så mange toppliste-bloggera som har anbefalt ho, men desverre er det mange som har blitt lurt her. Altfor mange.

Er det ikkje ganske ironisk at mangen er så bekymra når kjem til det å handle på utanlandske sider som asos, topshop osv når det faktisk er dei sidene som ein kan kalle for trygge-sider, mens motedronningen som dei fleste rekna som ei trygg norsk nettside, er den sida folk faktisk blir lurt på? Det gjer det ikkje særleg mykje bedre når einkelte topplistebloggera anbefalar nettsida, og kallar den 100% trygg. Om det var tilfellet, hadde det da såte ein haug med jenter å prøvd å fått tilbake pengane sine?  Heilt ærleg synest eg det er utruleg synd, for sida har jo ekstremt mykje fint.

Det har no blitt så alvorleg at media prøver å lage ei sak mot å forhåndsbetaling på denne sida, og det er jammen bra. Gleda meg masse til det endelig skjer noko, sånn at fleire ikkje blir lurt, og sånn at dei som har blitt lurt kan få tilbake pengane sine.  Eg håpa vertfall folk er forsiktige når det gjeld å forhåndsbetale på nett, norsk eller ei. Om det er det einaste alternativet anbefala eg deg å gjer litt research først.

Om du ikkje ana noke om saken; Det er veldig mange jente som ha bestilt kle på nettsida motedronningen, og forhåndsbetalt, men aldri fått varene sine. Du kan lese meir om ulike erfaringa her, her, her, her og her.

Dato: tirsdag 8. februar 2011    //   Tid: tirsdag, februar 08, 2011   //   Kommentarer: 2


Om du lure på noke kan du kontakte meg på monicaflatland@hotmail.no







Follow Foto

Moteblogger

Bloggen er underlagt lov om opphavsrett til åndsverk. Det betyr at du ikke kan kopiere tekst, bilder, design eller annet innhold uten tillatelse. Forfatter er selv ansvarlig for innhold, og det som ikke er eget får oppgitt kilder.






Designet laget av Helene // humlekyss.net