foyot.blogspot.com
Blogg | Om meg | Inspirasjon | Kontakt
Det er ein serie som slår mange andre når det handlar om å få eit smil om munnen, og det er "How I Met Your Mother". Serien handla om Ted Mosby som fortel ungane sine korleis han traff mora deira, og da kjem det meste som har skjedd i livet hans og vennene sitt liv fram. Okei; dette var dårleg forklart, men om du ikkje har sett det anbefala eg deg virkelig å gjer det. Du kan sjå episoda her! Det er forresten komme ein ny serie no(trur eg) som virka bra. 100 questions, heiter den. Sjølv har eg berre sett ein episode enda, men den virka bra så langt! Du kan sjå serien her. 

Her er første episode av "How I Met Your Mother" til dikka som ikkje har sett noken før!
Dato: søndag 13. februar 2011    //   Tid: søndag, februar 13, 2011   //   Kommentarer: 2


Om du lure på noke kan du kontakte meg på monicaflatland@hotmail.no







Follow Foto

Moteblogger

Bloggen er underlagt lov om opphavsrett til åndsverk. Det betyr at du ikke kan kopiere tekst, bilder, design eller annet innhold uten tillatelse. Forfatter er selv ansvarlig for innhold, og det som ikke er eget får oppgitt kilder.






Designet laget av Helene // humlekyss.net