foyot.blogspot.com
Blogg | Om meg | Inspirasjon | Kontakt
På torsdag kjøpte eg meg ei blå bukse, og heilt ærleg var eg veldig usikker på om den kom til å bli brukt, men idag fant eg ut at den var kjempelekker til svarte boots, ein kvit topp og den beige trench coat'en min. Så tommel opp for fargerike kle. Har jo lenge vore på utkikk etter ei raud, men kvifor ikkje blå istaden? Kan tenka meg den hadde vore veldig fin til kvite converse!

Dato: lørdag 19. februar 2011    //   Tid: lørdag, februar 19, 2011   //   Kommentarer: 4


Om du lure på noke kan du kontakte meg på monicaflatland@hotmail.no







Follow Foto

Moteblogger

Bloggen er underlagt lov om opphavsrett til åndsverk. Det betyr at du ikke kan kopiere tekst, bilder, design eller annet innhold uten tillatelse. Forfatter er selv ansvarlig for innhold, og det som ikke er eget får oppgitt kilder.






Designet laget av Helene // humlekyss.net