foyot.blogspot.com
Blogg | Om meg | Inspirasjon | Kontakt
Eg tenkte å lage ein fin konkurranse her på bloggen, men er litt usikker på kva folk vil ha som premie. Så om det er noko du kunne tenkt deg i posten, sei ifra. Tippa den kjem i neste veke. Var meininga å ha ein valentine konkurranse, men dryge den litt. Håpa alle har hatt ein fin dag, og gleda seg masse til vinterferie. To av venninene mine skal til England, og eg er absolutt ikkje sjalu(JO). For eit år sia var eg i London med pappa der vi hadde noken fantastiske daga. Savna det virkelig, derfor skal det bli godt å komme seg vekk litt snart! Sjølvsagt unna eg jentene turen, og håpa dei kosa seg masse!

Dato: torsdag 17. februar 2011    //   Tid: torsdag, februar 17, 2011   //   Kommentarer: 0


Om du lure på noke kan du kontakte meg på monicaflatland@hotmail.no







Follow Foto

Moteblogger

Bloggen er underlagt lov om opphavsrett til åndsverk. Det betyr at du ikke kan kopiere tekst, bilder, design eller annet innhold uten tillatelse. Forfatter er selv ansvarlig for innhold, og det som ikke er eget får oppgitt kilder.






Designet laget av Helene // humlekyss.net