foyot.blogspot.com
Blogg | Om meg | Inspirasjon | Kontakt
Planen var å stå opp tidelig å lage ein fantastisk frukost, men når klokka ringte var eg ikkje så særleg innstilt på det allikevel, derfor tok eg å laga ein god "lunch" istaden, med muffins og vafler.  Siden det er morsdag idag vil eg sei at eg er sinnsjukt glad i mamma'en min, og kjempe takknemleg for alt! Er jo viktig å sette pris på det mødrene gjer for oss, og huske på kor heldige vi er. Love you! Håpa du har hatt ein fin dag så langt mamma, med pakke, tur i sola og ein god lunch. Håpa alle andre har hatt ein fin dag så langt og.

Dato: søndag 13. februar 2011    //   Tid: søndag, februar 13, 2011   //   Kommentarer: 12


Om du lure på noke kan du kontakte meg på monicaflatland@hotmail.no







Follow Foto

Moteblogger

Bloggen er underlagt lov om opphavsrett til åndsverk. Det betyr at du ikke kan kopiere tekst, bilder, design eller annet innhold uten tillatelse. Forfatter er selv ansvarlig for innhold, og det som ikke er eget får oppgitt kilder.






Designet laget av Helene // humlekyss.net