foyot.blogspot.com
Blogg | Om meg | Inspirasjon | Kontakt
Det er mange unge jenter spesielt, som ønsker seg ein mac/macbook, og det er jammen forståeleg. Sjølv har eg Macbook Pro, og er kjempeførnøygd. Faktisk er dette min andre mac da eg presterte å velte ein kopp med vatn over min første. Sjølv om eg gjorde det, levde han overraskande nok i 3-4månda til, noko ein vanleg pc absolutt ikkje hadde gjort med dei skadene. Så eg anbefala vertfall ingen å ha ein enorm kopp med vatn attmed tastaturet/dataen, for sjølvsagt var det over tastaturet koppen velta. Hadde jo vore noko anna om macen var klapsa isaman, og vatnet faktisk ikkje kom inni, men desverre var ikkje det tilfellet.

Eg har vertfall aldri vore så fornøygd med ein data som eg er med macen. For oss som lika å drive på med bilder er macen heilt ypperlig! Eg trur heller ikkje det er så mange som går fra vanleg pc til mac som faktisk går tilbake til pc. Om du er ein av dei som ønsker deg ein mac kan eg med handa på hjarta anbefale ein. Super data som er verdt kvar einaste krona.

Dato: lørdag 5. februar 2011    //   Tid: lørdag, februar 05, 2011   //   Kommentarer: 1


Om du lure på noke kan du kontakte meg på monicaflatland@hotmail.no







Follow Foto

Moteblogger

Bloggen er underlagt lov om opphavsrett til åndsverk. Det betyr at du ikke kan kopiere tekst, bilder, design eller annet innhold uten tillatelse. Forfatter er selv ansvarlig for innhold, og det som ikke er eget får oppgitt kilder.






Designet laget av Helene // humlekyss.net