foyot.blogspot.com
Blogg | Om meg | Inspirasjon | Kontakt
Ein av mine "må lesa blogga" er nettenestea, skreven av Annette Haga. Bloggen er meir ein kvardagsblogg, men det er rart kor "avhengig" ein kan bli. Det eg lika med bloggen er at innhaldet er variert, og som oftast veldig bra. Sjølvsagt er det ikkje alt som er like spennande, men sånn er det vel med alle blogga. Det eg lika godt med bloggen hennar er at ho posta mange outfit, noko som alltid er spennande da Annette har så mykje fint. Det er også ekstra spennande å lese bloggen hennar når ho er ute å reiser, noko ho er ganske ofte. Det minna meg på at ho skal til Thailand om nokre dagar, heldig!

Eg tippa dei fleste er kjend med denne bloggen, derfor er det lite vits å skrive ein haug om kva bloggen inneheld, men om du faktisk ikkje har besøkt bloggen vil eg absolutt anbefale deg å ta turen, her. 

Alle bildene er lånt fra bloggen hennar. 
Dato: lørdag 12. februar 2011    //   Tid: lørdag, februar 12, 2011   //   Kommentarer: 1


Om du lure på noke kan du kontakte meg på monicaflatland@hotmail.no







Follow Foto

Moteblogger

Bloggen er underlagt lov om opphavsrett til åndsverk. Det betyr at du ikke kan kopiere tekst, bilder, design eller annet innhold uten tillatelse. Forfatter er selv ansvarlig for innhold, og det som ikke er eget får oppgitt kilder.






Designet laget av Helene // humlekyss.net