foyot.blogspot.com
Blogg | Om meg | Inspirasjon | Kontakt
Eg har så sinnsjukt lyst ut å reise, til både kjende og ukjende destinasjona. Kan ærleg sei eg er ein smule misunnle på dei som farta verden rundt no! London er ein by eg vertfall skal tilbake til. Så stort, og så masse å sjå. Da vil eg ikkje tenke på korleis New York er... Nedom kan du sjå eksempel på bya/land eg har lyst å besøke. Fortell meg gjerne om dine drømme-reisemål. 

New York 

Roma

London

Paris

Hawaii

Brasil

Miami

Irland

Thailand

India
Alle bilda er funne på weheartit
Dato: mandag 21. februar 2011    //   Tid: mandag, februar 21, 2011   //   Kommentarer: 3


Om du lure på noke kan du kontakte meg på monicaflatland@hotmail.no







Follow Foto

Moteblogger

Bloggen er underlagt lov om opphavsrett til åndsverk. Det betyr at du ikke kan kopiere tekst, bilder, design eller annet innhold uten tillatelse. Forfatter er selv ansvarlig for innhold, og det som ikke er eget får oppgitt kilder.






Designet laget av Helene // humlekyss.net