foyot.blogspot.com
Blogg | Om meg | Inspirasjon | Kontakt
I det siste har det vorte mykje anbefaling av blogga og seria/program her på bloggen, men eg håpa dikka lika det, for eg har tenkt å fortsette med det. Eg synest alltid det er så kjekt å finne nye blogga sjølv, så kvifor ikkje tipse andre om bra blogga, og det samme med seria/program.

I det siste har eg funne mange nye program, som Kourtney and Kim take New York, og ikkje minst det svenske programmet stylisterna. Om du vil ha enda meir drama igjen vil eg anbefale jerseylicious, som handla om frisørsalongen Gatsby. Du finner Kourtney and Kim take New York her, Stylisterna her, og Jerseylicious her. Det er også ein serie som heiter Kourtney and Khloe take Miami, den kan du sjå her.
google

Eg tenkte det kunne vere kjekt å anbefale noko alle ikkje følger med på. Å anbefale Gossip Girl er vel ganske unødvendig når dei fleste er kjend med det programmet, det samme gjeld Pretty Little Liars, da fleire toppbloggera har blogga om det i det siste.

google
Dato: tirsdag 15. februar 2011    //   Tid: tirsdag, februar 15, 2011   //   Kommentarer: 2


Om du lure på noke kan du kontakte meg på monicaflatland@hotmail.no







Follow Foto

Moteblogger

Bloggen er underlagt lov om opphavsrett til åndsverk. Det betyr at du ikke kan kopiere tekst, bilder, design eller annet innhold uten tillatelse. Forfatter er selv ansvarlig for innhold, og det som ikke er eget får oppgitt kilder.






Designet laget av Helene // humlekyss.net