foyot.blogspot.com
Blogg | Om meg | Inspirasjon | Kontakt
Idag når eg var ute på tur med hundane begynte eg å tenke på kor masse eg savna sommaren, eller vertfall varmare/lysare tider. Ingen ord kan beskrive kor mykje eg gleda meg til å ta på meg ein fin sommarkjole og småsko, for å så tusle ein tur med hundane. Ingen ord kan beskrive kor mykje eg gleda meg til å ligge på stranda med favoritt magasinet, og verdens beste venne. Eg misunna jammen alle som kan nyte 25-30 grader på ei fin strand no, men heldigvis er det ikkje så lenge igjen. Mars-April-Mai og wops.. Der kjem sommaren. Gløymte forresten ein av dei koseligaste tinga... Grilling om kvelden på stranda. LOVE IT!

Dato: tirsdag 22. februar 2011    //   Tid: tirsdag, februar 22, 2011   //   Kommentarer: 0


Om du lure på noke kan du kontakte meg på monicaflatland@hotmail.no







Follow Foto

Moteblogger

Bloggen er underlagt lov om opphavsrett til åndsverk. Det betyr at du ikke kan kopiere tekst, bilder, design eller annet innhold uten tillatelse. Forfatter er selv ansvarlig for innhold, og det som ikke er eget får oppgitt kilder.






Designet laget av Helene // humlekyss.net