foyot.blogspot.com
Blogg | Om meg | Inspirasjon | Kontakt
I sommar var eg og familien min i Stockholm, der vi hadde kosa oss masse. Vi budde på Radisson Blu Strand hotel, som var eit sinnsjukt fint hotell, og ikkje minst perfekt plasert. Hotelrommet til j&m var stort og moderne, mens mitt var mindre og i ein meir eldre stil. Kan ikkje akkurat sei eg klagde når dei ikkje fekk sove om natta, pga naboen som hadde nach på rommet til lagt på morgenen.

 j&m sitt rom

romme mitt

Når vi kom til Stockholm skjønte vi lite da omtrent heile byen stod i ulike køa til båta, men etter ei stund fant vi ut at det var feiringa av midtsommer(?). Så dei første to dagane var vi omtrent aleine i byen, og  nesten alle butikkane var stengt(PERFEKT...) Neida. Ein kan nesten sei heldigvis for det var dei dagane vi virkelig fekk sjå oss omkring i byen. 


Eg anbefala deg virkelig å ta turen innom "gamal stan" om du er i Stockholm. Der kan du sitte på søte små café'a og handle i like søte og små butikka. Eine butikken(som eg ikkje huska kva heiter) hadde ein haug med nydelige svart/kvite bilder til ein billig pris. 


Når det gjeld shopping i Stockholm er det veldig bra utvalg. Alt fra Beyond Retro til Åhlens. Sjølvsagt kan du finne ein del rare butikka og. Veska nedom er forresten kjøpt på Beyond Retro. We love vintage. Anbefala deg faktisk ikkje å handle i Stockholm på ein søndag...Overfylte butikka!


Når det kjem til mat burde du absolutt ta turen innom "Friday's" Einaste som er negativt at det somregel er veldig vanskelig å få bord der. Ellers kan eg anbefala å ta lunch'en på strandbryggan. Ein burde også kose seg på små restauranter på/i gamla stan. Somregel veldig god mat!


Om du er i Stockholm burde du også ta turen oppom skansen. Vi kom tilfeldigvis øve dyreparken da vi hadde såte i ein park ganske lenge da det tordna/lyna og regna. Også burde du besøke tivoliet som er litt nedom skansen. 


Forresten veldig koselig å gå å sjå på alle husbåtane til folk. 


Alt i alt er Stockholm ein veldig fin by, med masse gode shopping muligheita og hyggelige folk. Om du ikkje har vore der enda, burde du absolutt reise om du får sjansen.
Dato: torsdag 17. februar 2011    //   Tid: torsdag, februar 17, 2011   //   Kommentarer: 0


Om du lure på noke kan du kontakte meg på monicaflatland@hotmail.no







Follow Foto

Moteblogger

Bloggen er underlagt lov om opphavsrett til åndsverk. Det betyr at du ikke kan kopiere tekst, bilder, design eller annet innhold uten tillatelse. Forfatter er selv ansvarlig for innhold, og det som ikke er eget får oppgitt kilder.






Designet laget av Helene // humlekyss.net