foyot.blogspot.com
Blogg | Om meg | Inspirasjon | Kontakt
Tatoveringa kan vere så sinnsjukt kult, og ikkje minst tøft! Desse her var vertfall sjukt fine, ikkje nødvendigvis det som står/motivet på alle, men kor dei er plasert også. Om eg skulle ha tatt ville eg vertfall tatt noko eg visste eg ikkje kom til å angre på. Ikkje så særleg smart å tatovera inn namne på kjæresten du blir ilag med når du er 17-18...Om nokon av leserane mine har tatt tatovering, fortell gjerne litt om den! Korleis du har(motiv/skrift), om det var vondt osv!

weheartit

Janka er så sinnsjukt kul, og passa tatovering særs godt! Bilda er lånt fra den gamle bloggen hennar, du kan lese den nye HER! Har eg fortalt at eg digga denne dama?

Dato: mandag 14. februar 2011    //   Tid: mandag, februar 14, 2011   //   Kommentarer: 6


Om du lure på noke kan du kontakte meg på monicaflatland@hotmail.no







Follow Foto

Moteblogger

Bloggen er underlagt lov om opphavsrett til åndsverk. Det betyr at du ikke kan kopiere tekst, bilder, design eller annet innhold uten tillatelse. Forfatter er selv ansvarlig for innhold, og det som ikke er eget får oppgitt kilder.






Designet laget av Helene // humlekyss.net