foyot.blogspot.com
Blogg | Om meg | Inspirasjon | Kontakt
Eg veit det er mange som hadde lyst på den rosa modellen av denne kjolen, men desverre blei den utsolgt ganske fort. Da kan eg fortelle til dei som ikkje har fått det med seg, at nelly har no fått inn denne her. Du kan finne den her.

Eg vil også anbefale alle å sjekke ut diverse rabattsider før ein bestiller ting på nett. Bestilte meg nettopp ein kjole på hm som kosta 199kr. Alt i alt kom alt på ca 189kroner med frakt osv. Der hadde eg brukt to forskjellige koda; ein der du får 50 kroner avslag, og ein der du får 25% på ein vare. Du kan finne ulike rabattkoda her, her og her. Ein kan faktisk få rabatt på sydentura, hotellopphald osv.. Masse smart(rart) å finne på nette om ein leita litt.

bilde fra nelly
Dato: tirsdag 22. februar 2011    //   Tid: tirsdag, februar 22, 2011   //   Kommentarer: 3


Om du lure på noke kan du kontakte meg på monicaflatland@hotmail.no







Follow Foto

Moteblogger

Bloggen er underlagt lov om opphavsrett til åndsverk. Det betyr at du ikke kan kopiere tekst, bilder, design eller annet innhold uten tillatelse. Forfatter er selv ansvarlig for innhold, og det som ikke er eget får oppgitt kilder.






Designet laget av Helene // humlekyss.net