foyot.blogspot.com
Blogg | Om meg | Inspirasjon | Kontakt
Igår kveld var eg på Herman med Jannicke, noko som var utruleg koselig. Hadde sjølvsagt med kamera på Herman, men minnekortet stod i dataen heime, så tusen takk til Jannicke for bilda. Håpa vertfall folk hadde ein fin kveld, og kosa seg. 



Eg var forresten kjempespent på den nye sesongen av Top Model, og første episode skuffa ikkje, men å kalle vakre Eirin for ein pluss-size/big-size model, ja det skuffa. Er jo absolutt ikkje noko gale i å vere pluss-size/big-size model, men å kalle ho for det synest eg virkelig var usakleg. Ho er vertfall ei sinnsjukt nydelig jenta som eg virkelig håpa når langt når det gjeld Top Model og innen sjølve model karrieren. Om du lure på kven som er favoritten min er det sjølvsagt nydelige Eirin Victoria. Har du ein favoritt allerede?



Dato: onsdag 9. februar 2011    //   Tid: onsdag, februar 09, 2011   //   Kommentarer: 4


Om du lure på noke kan du kontakte meg på monicaflatland@hotmail.no







Follow Foto

Moteblogger

Bloggen er underlagt lov om opphavsrett til åndsverk. Det betyr at du ikke kan kopiere tekst, bilder, design eller annet innhold uten tillatelse. Forfatter er selv ansvarlig for innhold, og det som ikke er eget får oppgitt kilder.






Designet laget av Helene // humlekyss.net