foyot.blogspot.com
Blogg | Om meg | Inspirasjon | Kontakt
At Darja kom til å ryke ut hadde eg aldri trudd, så det kom jammen som eit sjokk. Eg trur vertfall jenta kjem til å nå langt, for ho er jo nydelig! Både ho og søstra er jo så vakre. Du kan forresten sjå intervjuet med ho her. Ellers synest eg det å kalle Eirin for FHM-chubby er å gå litt for langt, så eg synest det er bra ho held seg sterk. For ei nydelig jenta er ho ialefall. Om du forresten ikkje har sett episodane, eller ikkje ha hatt muligheiten kan du vertfall sjå dei her. Du kan også få tips av Storm på nettsida.

bilde funnet her og her.
Dato: mandag 21. februar 2011    //   Tid: mandag, februar 21, 2011   //   Kommentarer: 5


Om du lure på noke kan du kontakte meg på monicaflatland@hotmail.no







Follow Foto

Moteblogger

Bloggen er underlagt lov om opphavsrett til åndsverk. Det betyr at du ikke kan kopiere tekst, bilder, design eller annet innhold uten tillatelse. Forfatter er selv ansvarlig for innhold, og det som ikke er eget får oppgitt kilder.






Designet laget av Helene // humlekyss.net