foyot.blogspot.com
Blogg | Om meg | Inspirasjon | Kontakt
Eg har spurt om dette før, men er det nokon som kan anbefale meg eit lite og bra digitalkamera? Eg har så lyst på eit lite som ein kan ha med seg overalt i lomma. Blir ofte så mykje bal med eit stort speilrefleks når ein skal noko lite. Det må vertfall ve lite og ta bra bilder, så om du veit om eit; tips meg gjerne. Om det i det heile finst eit sånn kamera. 


Dato: torsdag 10. februar 2011    //   Tid: torsdag, februar 10, 2011   //   Kommentarer: 2


Om du lure på noke kan du kontakte meg på monicaflatland@hotmail.no







Follow Foto

Moteblogger

Bloggen er underlagt lov om opphavsrett til åndsverk. Det betyr at du ikke kan kopiere tekst, bilder, design eller annet innhold uten tillatelse. Forfatter er selv ansvarlig for innhold, og det som ikke er eget får oppgitt kilder.






Designet laget av Helene // humlekyss.net