foyot.blogspot.com
Blogg | Om meg | Inspirasjon | Kontakt
Vi har fått inn den kjendte "jan thomas svampen" på jobben, og eg måtte jo sjølvsagt kjøpe den. Gleda meg masse til å teste den, og håpa den er like god som alle seier. Så kjøpte eg den herlige dagkremen med farge. Super istaden for foundation! Svampen kostar forresten 199, om nokon skulle lure.


Før eg reiste på jobb idag, sat eg lenge å såg "live" fra japan. Eg veit eigentleg ikkje heilt kva eg skal sei. Ord blir så små når ein ser dei enorme kreftene. Om du ikkje ana ke eg snakka om klikk den innom vg, dagbladet, nrk osv...
Dato: fredag 11. mars 2011    //   Tid: fredag, mars 11, 2011   //   Kommentarer: 1


Om du lure på noke kan du kontakte meg på monicaflatland@hotmail.no







Follow Foto

Moteblogger

Bloggen er underlagt lov om opphavsrett til åndsverk. Det betyr at du ikke kan kopiere tekst, bilder, design eller annet innhold uten tillatelse. Forfatter er selv ansvarlig for innhold, og det som ikke er eget får oppgitt kilder.






Designet laget av Helene // humlekyss.net