foyot.blogspot.com
Blogg | Om meg | Inspirasjon | Kontakt
Akkurat no sitter eg på ekspressbåten heim fra Bergen. Kva eg har gjort i Bergen skal eg fortelle sidan. Har ikkje hatt særleg mykje tid til shopping, men ei jakke, + litt dill blei det. Har forresten kjøpt noke til ein liten konkurranse som kjem her på bloggen. Kan vertfall sei at eg har hatt ein super dag!  No skal eg kose meg med oreo og gulrot cupcakes. Anbefala absolutt alle å stikke innom eat my muffin om de er i Bergen, du kan sjå menyen deiras her. Håpa vertfall alle har hatt ein fin dag!

ps: bilder osv kjem seinare.
Dato: tirsdag 8. mars 2011    //   Tid: tirsdag, mars 08, 2011   //   Kommentarer: 2


Om du lure på noke kan du kontakte meg på monicaflatland@hotmail.no







Follow Foto

Moteblogger

Bloggen er underlagt lov om opphavsrett til åndsverk. Det betyr at du ikke kan kopiere tekst, bilder, design eller annet innhold uten tillatelse. Forfatter er selv ansvarlig for innhold, og det som ikke er eget får oppgitt kilder.






Designet laget av Helene // humlekyss.net