foyot.blogspot.com
Blogg | Om meg | Inspirasjon | Kontakt
Det er synd blogging har blitt som det har blitt. Før blogga vi fordi vi likte det, vi blogga fordi vi synest det var kjekt. No kan eg ærleg tippe omlag 50-60% av bloggera i Norge blogga for peng, sponsorgave. Kor blei det av å blogge fordi ein likte det? For noken år tilbake var eg sjølv veldig opptatt av det der. Nemmleg sponsing, topplista og alt som kjem med. Eg huska kor sjukt glad eg var den gangen eg kom på 39plass på topplista på blogg.no. Eg hadde nok ikkje hatt den samme reaksjonen idag. Idag veit eg kor masse styr det er med ein så høg plasering på ei toppliste. Ein må skatte av tinga ein får sponsa, ein får mail om å få sponsa alt fra dårleg sminke, til stygge klær. Når ein takka nei/avslår tilbude får ein frekke svar tilbake, som vi har lese på bloggen til vakre Annette.

Er det sånn blogging skal vere? Joda, blogging kan jo vere alt. Ingen oppskrift på korleis ein blogg skal vere, kva ein blogg skal inneholde, men ærlegtalt? Er det sånn vi vil ha det? Eg synest vertfall det er kjekkare å lese blogga som ikkje får sponsa heile livet sitt. (kanskje ein overdrivelse akkurat der, men eg trur dei fleste tar poenget mitt) Sjølvsagt synest eg det er kjempeflott at folk faktisk kan leve av bloggen, om det er det dei lika, og det dei vil, men alt med måte. Når du har eit innlegg kvar dag om produkt som er sponsa, og som du får peng for å skrive om, ja det synest eg tar kaka. Det eg vil fram til er eigentleg at eg synest det er synd at blogginga har blitt sånn som den har blitt, at det skal vere ein konkurranse om berømmelse, rikdom og å vere størst. Er det eigentleg så rart at så mange slutta å blogge, når det er som det er?

Så vil eg sei at det er fantastisk med bloggera som laga debatt. Vi lika debatt og vi trenge det. Korleis ellers skal vi få nye tenkemåta, og få høyre kva andre meina? Det har vi vertfall berre godt av!

Dato: tirsdag 15. mars 2011    //   Tid: tirsdag, mars 15, 2011   //   Kommentarer: 2


Om du lure på noke kan du kontakte meg på monicaflatland@hotmail.no







Follow Foto

Moteblogger

Bloggen er underlagt lov om opphavsrett til åndsverk. Det betyr at du ikke kan kopiere tekst, bilder, design eller annet innhold uten tillatelse. Forfatter er selv ansvarlig for innhold, og det som ikke er eget får oppgitt kilder.






Designet laget av Helene // humlekyss.net