foyot.blogspot.com
Blogg | Om meg | Inspirasjon | Kontakt
Eg gleda meg så innmari til å prøve den nye leppestiften til Chanel, Rouge Coco Shine. Skjønna eigentleg ikkje heilt kva som har skjedd med at eg plutselig har begynt å lika leppestifta meir enn noko anna make-up produkt, men det er vel ikkje noko negativt i det? Det er jo så sjukt mange fine farga og merke å velge mellom. Chanel er nok favorittmerke sålangt, men det er enda mange merke som må testast ut før eg kan sei korleis merke som er det endelige favorittmerke, om eg i det heile vil greie å bestemme meg. Om du skulle lure på kvifor favorittmerke er chanel er det fordi eg synest leppestiftane held seg på leppane, og gir god fuktigheit, men somsagt; mange merke eg må prøva før eg kan sei korleis som er det endelige favorittmerke!

Har du ein favoritt eller eit favorittmerke?
bilde herfra
Dato: lørdag 26. mars 2011    //   Tid: lørdag, mars 26, 2011   //   Kommentarer: 12


Om du lure på noke kan du kontakte meg på monicaflatland@hotmail.no







Follow Foto

Moteblogger

Bloggen er underlagt lov om opphavsrett til åndsverk. Det betyr at du ikke kan kopiere tekst, bilder, design eller annet innhold uten tillatelse. Forfatter er selv ansvarlig for innhold, og det som ikke er eget får oppgitt kilder.






Designet laget av Helene // humlekyss.net