foyot.blogspot.com
Blogg | Om meg | Inspirasjon | Kontakt
Igår når eg kom heim fra jobb skjønte eg lite da statistikken var så høg, med tanke på null blogging, men fant fort ut at side2blogg.no hadde posta eine innlegget mitt. Vart veldig satt ut, men også veldig glad. Er jo ingenting som gir så masse blogglyst som at folk lika innlegga ein skriver. Eg har forresten blitt sjukt avhengig av serien"Downtown Girls" som går på nrk. Anbefala alle å sjekka den ut. Du kan sjå den her. God helg, og kos dikka masse ♡

Dato: fredag 18. mars 2011    //   Tid: fredag, mars 18, 2011   //   Kommentarer: 1


Om du lure på noke kan du kontakte meg på monicaflatland@hotmail.no







Follow Foto

Moteblogger

Bloggen er underlagt lov om opphavsrett til åndsverk. Det betyr at du ikke kan kopiere tekst, bilder, design eller annet innhold uten tillatelse. Forfatter er selv ansvarlig for innhold, og det som ikke er eget får oppgitt kilder.






Designet laget av Helene // humlekyss.net