foyot.blogspot.com
Blogg | Om meg | Inspirasjon | Kontakt
I skrivande stund ser vi Salt som eg har sett før, så eg tar meg tid å lage eit lite innlegg. Filmkveld med Pappa&broren er alltid koselig. Vi har nettopp sett Unstoppable som var ein sinnsjukt bra film, faktisk ein av dei beste eg har sett på lenge. Utrule spennande! Dikka kan sjå traileren her, og filmen her Håpa alle har hatt ein fin kveld!

Om du vil kan du alltids få lov å stemme på bildet mitt her. Det som er så fint er at det bildet som får flest stemme vinner, men også ein av dei som stemme vinner ein nokia N8. Ein takka vel ikkje nei til det?

Dato: tirsdag 1. mars 2011    //   Tid: tirsdag, mars 01, 2011   //   Kommentarer: 0


Om du lure på noke kan du kontakte meg på monicaflatland@hotmail.no







Follow Foto

Moteblogger

Bloggen er underlagt lov om opphavsrett til åndsverk. Det betyr at du ikke kan kopiere tekst, bilder, design eller annet innhold uten tillatelse. Forfatter er selv ansvarlig for innhold, og det som ikke er eget får oppgitt kilder.






Designet laget av Helene // humlekyss.net