foyot.blogspot.com
Blogg | Om meg | Inspirasjon | Kontakt
Igår måtte broren min dra meg opp den nesten flate bakken fordi eg var smart nok til å ta på meg småsko, heldigvis har sola dukka opp idag, så da får me håpe på at isen/snøen smelta fort! Eg fekk forresten eit lite sjokk istad når eg såg korleis bloggen såg ut på "vanleg" internett, så eg håpa alt er som det skal no. Teksten skal altså vere over heile innlegga, og ikkje berre halve. Om det er noko med bloggen som ser rart ut/ikkje er som det skal, sei gjerne ifra. Er så vanskelig å vite korleis den ser ut på dei ulike internettgreiene. 

Dato: onsdag 2. mars 2011    //   Tid: onsdag, mars 02, 2011   //   Kommentarer: 1


Om du lure på noke kan du kontakte meg på monicaflatland@hotmail.no







Follow Foto

Moteblogger

Bloggen er underlagt lov om opphavsrett til åndsverk. Det betyr at du ikke kan kopiere tekst, bilder, design eller annet innhold uten tillatelse. Forfatter er selv ansvarlig for innhold, og det som ikke er eget får oppgitt kilder.






Designet laget av Helene // humlekyss.net