foyot.blogspot.com
Blogg | Om meg | Inspirasjon | Kontakt
Eg føle meg som den dagen eg fekk speilrelfeks kamera. Eg gjekk rundt smilande og knipsa av alt og alle. Endelig har eg fått lysten tilbake, lysten til å ta med kamera og faktisk ta bilder. Det er nesten magisk, den har jo vore savna i meir enn eit halvt år, så du høyre ikkje meg klaga. Når eg er i Roma skal eg prøve å leite etter ei fotobok, eller meir bildebok. Der ein kan få masse inspirasjon, akkurat det treng eg. Tips meg gjerne om du veit om ei sånn bok. Om du treng tips til korleis du kan fotografere bedre vil eg anbefale dei bøkene som heiter Boken om digital fotografering. Dei eg har kan du finne her. Veldig fine og lette bøker, kva er vel vitsen med fotobøker om ein ikkje skjønna det som står der? Eg kan også anbefale denne. Om du er ein av dei som ikkje orka å lesa kan du sjølvsagt finne mange dvd'a med tips&triks her


Dato: fredag 25. mars 2011    //   Tid: fredag, mars 25, 2011   //   Kommentarer: 1


Om du lure på noke kan du kontakte meg på monicaflatland@hotmail.no







Follow Foto

Moteblogger

Bloggen er underlagt lov om opphavsrett til åndsverk. Det betyr at du ikke kan kopiere tekst, bilder, design eller annet innhold uten tillatelse. Forfatter er selv ansvarlig for innhold, og det som ikke er eget får oppgitt kilder.






Designet laget av Helene // humlekyss.net