foyot.blogspot.com
Blogg | Om meg | Inspirasjon | Kontakt
Utrule synd det skulle bli så stygt vær idag, men da passa det godt med ein innedag! På tysdagen begynte eg å rydde på klerommet, men reiste ifra det på kvelden derfor har eg ein stor jobb idag! Ønsk meg gjerne lykke til...Ellers var det særs godt med vafle til frukost, sammen med ein veldig rar britisk serie "Fly med oss" Serien kan du sjå på nrk. Håpa alle får ein finfin fredag! Husk at du kan følge meg via bloglovin her.

Er det forresten nokon som har bestilt seg noko fint ifra zara? Eg har så sjukt lyst på ei veske, men må desverre spare kvar einaste krona.

Dato: fredag 4. mars 2011    //   Tid: fredag, mars 04, 2011   //   Kommentarer: 2


Om du lure på noke kan du kontakte meg på monicaflatland@hotmail.no







Follow Foto

Moteblogger

Bloggen er underlagt lov om opphavsrett til åndsverk. Det betyr at du ikke kan kopiere tekst, bilder, design eller annet innhold uten tillatelse. Forfatter er selv ansvarlig for innhold, og det som ikke er eget får oppgitt kilder.






Designet laget av Helene // humlekyss.net