foyot.blogspot.com
Blogg | Om meg | Inspirasjon | Kontakt
Siden det alltid er kjekt å høyre/lese om korleis produkt andre bruka/lika, tenkte eg at eg kunne fortelle litt om korleis hårprodukt eg bruka.

Joico K-pak shampoo og balsam, hårkur fra osmo og til slutt; moroccanoil. 

Vi har tre forskjellige hårkura her i huset så eg pleie å bytta litt. Ein skal forresten bytte shampoo/balsam annakvar månde også (har eg blitt fortalt) så akkurat det burde eg vel vere flinkare til. Dei neste innkjøpa mine blir vel desse her produkta. Har hørt mykje bra om desse joico produkta, og når dei eg allerede har er så gode sler vel ikkje desse feil. Leave in balsamen veit eg er god, så den sler vertfall ikkje feil. 



Eg merka forresten eg fekk litt panikk igår når ingen av bileta ville visast, og det kom photobucket over alle. Berre tanken på å skifte bloggplass gir meg nesten frysninga, da eg absolutt ikkja ana kor eg skulle ha gjort av bloggen, men heldigvis fiksa alt seg takka vera J&M. Så no skal alt vere bra. 
Dato: tirsdag 1. mars 2011    //   Tid: tirsdag, mars 01, 2011   //   Kommentarer: 14


Om du lure på noke kan du kontakte meg på monicaflatland@hotmail.no







Follow Foto

Moteblogger

Bloggen er underlagt lov om opphavsrett til åndsverk. Det betyr at du ikke kan kopiere tekst, bilder, design eller annet innhold uten tillatelse. Forfatter er selv ansvarlig for innhold, og det som ikke er eget får oppgitt kilder.






Designet laget av Helene // humlekyss.net