foyot.blogspot.com
Blogg | Om meg | Inspirasjon | Kontakt
Det er alltid så kjekt å komme heim når ein blir tatt imot av dei herligaste, og ikkje minst nydeligaste hundane på jord! Eg blei forresten så sjukt lei meg da eg kom over ei annonse på finn, to herlige cavaliera som gis bort pga dødsfall. Annonsa kan du finne her. Kan ikkje nokon vere så snille å ta imot desse?  Skulle gjerne ha hatt dei sjølv, men resten av familien er ikkje heilt enige med meg.  

Tuva & Lola
Dato: fredag 4. mars 2011    //   Tid: fredag, mars 04, 2011   //   Kommentarer: 4


Om du lure på noke kan du kontakte meg på monicaflatland@hotmail.no







Follow Foto

Moteblogger

Bloggen er underlagt lov om opphavsrett til åndsverk. Det betyr at du ikke kan kopiere tekst, bilder, design eller annet innhold uten tillatelse. Forfatter er selv ansvarlig for innhold, og det som ikke er eget får oppgitt kilder.






Designet laget av Helene // humlekyss.net