foyot.blogspot.com
Blogg | Om meg | Inspirasjon | Kontakt
Denne her jakka var omtrent det einaste eg kjøpte når eg var i Bergen. Eg hadde faktisk sett meg ut den før eg reiste til Bergen, så det var nok eit planlagt kjøp. Jakka er veldig fin, men sjølvsagt kan den lett by på ein utfodring med tanke på fargen, eller kan den? Det vil tiden vise!

Eg gleda meg forresten heilt sjukt til lanseringen av modette.no. Eg håpa og trur det blir amazing. Svenske versjonen er vertfall heilt topp, så da får vi satse på at den norske blir like bra, om ikkje bedre. Du kan sjekke ut den svenske versjonen her

Dato: torsdag 24. mars 2011    //   Tid: torsdag, mars 24, 2011   //   Kommentarer: 4


Om du lure på noke kan du kontakte meg på monicaflatland@hotmail.no







Follow Foto

Moteblogger

Bloggen er underlagt lov om opphavsrett til åndsverk. Det betyr at du ikke kan kopiere tekst, bilder, design eller annet innhold uten tillatelse. Forfatter er selv ansvarlig for innhold, og det som ikke er eget får oppgitt kilder.






Designet laget av Helene // humlekyss.net