foyot.blogspot.com
Blogg | Om meg | Inspirasjon | Kontakt
Etter å ha lest innlegge til Annette blei eg faktisk heilt satt ut. Eg trudde jo ikkje dei ulike nettbutikkane var så opptatt av at dei ulike toppbloggarane skulle skrive om dei, men her fekk vi jammen sjå. Det seie berre litt om at vi som lesera må bli flinkare å gjennomskua innlegg som er kjøpt og betalt. Det er jo ikkje alle som er sånn, men desverre er det ein del. Kor mange ganga har ikkje ulike bloggera skrive om "favoritt" make-up produkta sine, og seinare når dei legge ut bilde av sminken sin, så er ingen av produkta der. Da merka eg at eg blir sjukt skuffa, og mista troverdigheiten. Eg trur absolutt ikkje bloggera tena på det, i det lange løp.Vi er jo faktisk berre fleire og fleire som greie å gjennomskua det.

Eg vil berre be folk ve litt skeptiske til det ein lese på nett, særleg dei innlegga som bloggaren får ein fin sum for. Det samme gjeld nettbutikka. Veit fks at det er stor diskusjon rundt nettsida blivakker. Mange fortell at dei har fått gamle produkt, at i.d produkta deiras er falske osv.....Sjølv kan eg faktisk ikkje sei noko om det fordi eg har aldri bestilt produkt derfra. Du kan vertfall lese om det her.

Dato: onsdag 2. mars 2011    //   Tid: onsdag, mars 02, 2011   //   Kommentarer: 2


Om du lure på noke kan du kontakte meg på monicaflatland@hotmail.no







Follow Foto

Moteblogger

Bloggen er underlagt lov om opphavsrett til åndsverk. Det betyr at du ikke kan kopiere tekst, bilder, design eller annet innhold uten tillatelse. Forfatter er selv ansvarlig for innhold, og det som ikke er eget får oppgitt kilder.






Designet laget av Helene // humlekyss.net