foyot.blogspot.com
Blogg | Om meg | Inspirasjon | Kontakt
Eg vart så stolt over søskenbarne mitt da eg fekk vite at ho skulle delta på ungdomsstafett idag, så eg vil ønske ho masse lykke til! Det er vel den som begynna 17:30?


Eg låg vaken til langt på natt igår for å prøve å få eit nytt design her på bloggen, men gav opp etter noken tima. Eg er for kresen, og blogspot design er for vanskelig. Om du kan å lage design til blogspot, sei gjerne ifra. Blogginga mi har også vore veldig dårleg i det siste, men sånn blir det avogtil. Vi får vertfall håpe og tru at den blir bedre framover. Vi såg forresten trolljegeren & Fritt vilt 3 her om dagen. Trolljegeren var morsom i begynnelsen, men på slutten vart det....litt for masse kanskje? Fritt vilt 3 burde ikkje vore trearen synest eg. Den hadde jo passa mykje bedre som einaren, eller er eg heilt på jordet? Når vi først snakka om troll har vi eit på tunet hos pappa.


Håpa alle får ein fin laurdag! Her i huset har vi allerede baka bolla, og er klare til fastelaven imåro. 
Dato: lørdag 5. mars 2011    //   Tid: lørdag, mars 05, 2011   //   Kommentarer: 8


Om du lure på noke kan du kontakte meg på monicaflatland@hotmail.no







Follow Foto

Moteblogger

Bloggen er underlagt lov om opphavsrett til åndsverk. Det betyr at du ikke kan kopiere tekst, bilder, design eller annet innhold uten tillatelse. Forfatter er selv ansvarlig for innhold, og det som ikke er eget får oppgitt kilder.






Designet laget av Helene // humlekyss.net